21 Ağustos 2009

rüya yorumu yapabilen?

bu aralar çok renkli rüyalar görür oldum. normalde hiç rüya görmediğini söyleyen ve zaman zaman bundan yakınan benim için tuhaf bir dönem.
rüyalarım, gördüğüm insanları korkuyla arayıp sormama sebep olacak kadar kötü etkiliyor beni.
en son gördüğüm rüyaysa nasıl bir ruh halinde olduğumu tam olarak açıklıyor sanırım.

okuldayız ve savaş çıkmış. bizler de, öğrenciler olarak savaşıyormuşuz.
bir yere 5 kişilik bir topluluk olarak yürüyoruz ancak ben diğer 4 kişiye göre biraz geç gidiyorum oraya.
ve bulunduğumuz yerde 4 kişinin bir arada durabileceğini fark ediyorum.
her şeye rağmen yanlarına gitmeye çalışınca, birisi dönüp üç dakikaya kalmaz ölürsün burda diyor bana.
ve ben fırata dönüp, ölürsem yanımda olmanı isterdim bu durumdayken, diyorum ve tam başka bir yere yürüken yakınlara bir yere bomba düşüyor.

kahverengilerin ağırlıkta olduğu, iç sıkıcı bir rüyaydı. ve ben iki gündür çok takılmış durumdayım kendisine.

2 yorum:

  1. savaşmak'la ilgili tabirlere baktım, duruma göre çok farklı anlamları var.sizin durum biraz savaştan kaçmaya giriyor ve anlamı da çok da hayra yorulacak türden değil: Savastan kaçtigini görmek, ev halkina, özellikle karisina sefkat ve merhametinin azligina delalet eder. diye bir şey çıktı karşıma. bana kalsa sen kendin yorumla. tamamen içsel bir şey sonuçta, yaşadıklarınla, düşündüklerinle, geçmişinle, e bilinçaltınla alakalı. bunları da senden başkası bilemez;)

    YanıtlaSil
  2. freud'a sor, o söyler :)

    YanıtlaSil