11 Eylül 2009

günler günleri kovalarken; (2)

çalışıyorum, çalışıyorum. bunu bu kadar sistemli yapacağımı ve böyle çabuk ayak uyduracağımı düşünmemiştim, güzel bir duygu.

derslerim öğlenden akşama kadar bütün günümü yiyip bitiyor. gördüğüm insanların yüzü hemen hemen dersanedekilerle sınırlı. bi yandan iyi bi yandan kötü bi durum.

erkeklerin pek çoğunun genel özelliği, saçma sapan şeyler yapmak, bunu sonra farketmek. ve kendileri farkettiği için artık her şeyin telafi edilebileceğine inanmaları. öyle olmuyor canlar, cidden olmuyor.

tesadüfler hayatı büyük bir oranda işgal edebiliyor zaman zaman, valla.

sanki yıllardan beri elime kitap almıyorum ve asırlardır adam akıllı bir şeyler yazmıyorum gibi geliyor. boşluk hissinin sebebi burda aslında. bense "bu his neden var?" diye başka yerleri didikleyip duruyorum.

bugünlerin teknolojik gelişmesi aniden ipod almak oldu. bir sınavda iyi bişeyler yapmak ve biraz çalışmak sayesinde bunu başardığımı düşünüyorum. eh hayırlısı.

her genç, bir termos bardak edinmeli. tavsiye ediyorum. çantada istediği kadar dönsün bir şey olmuyor, 2 saat sonra bile sıcak. evet yapın bunu millet. hele bu sene çok lazım.

hayatım bu çerçevede dönüyor anlayacağınız. şimdi kalkıp elektrikten ödev olan yüzlerce teste kaldığım yerden devam etmeliyim.
özleyin beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder