17 Eylül 2009

ben bana kavuşunca

beni özleyin derken 5 gün boyunca bloggerdan uzak kalacağımı düşünmemiştim. bilmiyorum beni özleyen oldu mu ama ben buraları cidden özlemiştim.
hayatım şimdilik kimseye anlatmadığım ve çok uzun zamandır yaşamadığım yeni bir heyecanla titrerken, ben tutunamayanlara başlayıp kendisine aşık oldum, karakterimiz selim'e de aşık olmaya giden çok büyük bir sempati duydum. bu kadar zaman kitap okumamışken başlangıcı tutunamayanlarla yapmış olmak beni hala hafif korkutsa da, kitabı normale göre uzun bir sürede bitirmem mümkünse de, evet sonunda özlediğim bana kavuştum sanıyorum. bunu anlamamı sağlayan bir durum da dün içimden derin bir "yazmalıyım!!" talebinin gelmesi. her ne kadar kendisini geri çevirsem de sonuçta bu da bir adımdı benim için.
bugünlük bu kadar olsun on dakikaya tamamen hazırlanıp çıkmalıyım.

1 yorum:

  1. Tutunamayanlar'ı elinize alarak bence siz de mikrobu kapmışsınız :) Ne mikrobu derseniz tanımlayamam, sadece insan kimi zaman daha mutlu kimi zaman daha mutsuz oluyor. Tabi her bünye kabul etmez bu mikrobu, içinizde karşılığı olacak. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil