6 Eylül 2009

günler günleri kovalarken;

artık dersaneye tam olarak alıştım sanırım. 4' ü sözel olan 7 saat dersten bile o kadar yorgun değilim. ve bu güzel birşey.

ford fiesta reklamlarında arabanın rengi muhteşem. öyle bir elbisem, atkım, şapkam olsun istedim deli gibi.


bir insanın adı nazımsa kesinlikle muhteşemdir. tanışılmalı, kaynaşılmadır. dünyanın en iyi fizikçisi, en iyi abisinin adı nazım.

son yaşananlardan sonra çok tutuşsam da bu durum etkisini sürdüremiyor. zaten böyle de olmalı sanırım. verdiğim tepki de, artık bu kadar az etkilemesi de insan olmamla alakalı çünkü.

6 yorum:

  1. sen yönteme mi gidiyorsun?

    YanıtlaSil
  2. ben cevap veriyorum. evet yönteme gidiyo.

    YanıtlaSil
  3. necati giriyo mu size? (buna da cevab ver böğürt hadiii)

    YanıtlaSil
  4. giriyo giriyo. geçen yıl da girdi.

    YanıtlaSil
  5. ayh nefismiş. mehmet de giriyodur sanırım biyolojiye. e daha ne. derece yaparsın. :)

    YanıtlaSil
  6. necati hocacııım derece yaparsam mini cooper alacak zaten. ucunda vaatler olunca gazlandım:D şaka bi yana, halledelim şu yılı da bitsin.

    YanıtlaSil