2 Ekim 2009

öss öğrencisi bir genç kızın gizli defteri tadında yazılar 1

bu yazacaklarım tüm insanlığa bir sesleniştir. dikkate almak ya da almamak elbette zaman verip okuyanın elinde ama biliyorum şöyle böyle yaşıyoruz bunları muhakkak.

-bazen o kadar anlamsız muhabbetlere konu olursunuz ki bunların üzerine kafa yormak bile saçmadır.

-kafanızı saçma sapan şeylere takıp gerilirseniz, patladığınız kimseler bunu en az hakedenlerdir. bu durumun anlaşılması lafın ağzınızdan çıktığı ana rastlar. yani o an, karşınızdaki kadar sizin için de kötüdür.

-sınava çalışıyor olmak çok şeyi değiştirir.
hayatımın en dağınık dönemleri bunlar. kötü ya da iyi olması bakımından değil. hiç bir şeye gücüm olmadığı için. yorgunluktan eve gelip 2 saate kalmadan sızdığım için. aslında olay şu; ben hiç bir şeyi tutmaya, toplamaya çalışmıyorum. benimle kalacaklar kalır, istemeyenler, zamanında yaşanan bir şeyler yüzünden doğan terslikleri düzeltmek için çabalamamı bekleyenler gider. bu tamamen ve tamamen yorgunluk ve düşünmeye vakit bulamamakla ilgili. ne istediğimi bilmememle bir de.

-ne kadar hızlı yaşarsak o kadar hızlı kaybederiz. bu yüzden ağırdan almalı.

-tutunamayanlar' da yalnızlık ve kelimelerle ilgili olan çok uzun cümleler topluluğunu okuyup, oğuz atay' a "sen ne muhteşem bir adamsın ya!" diye topluluk içinde seslenmeye kalkarsanız, çevrenizdekiler büyük bir aşk itirafı ve ötesini bekler, aman dikkat.

-eğer "ilk sınava 200 gün kaldı bugünü de saymazsan 199" diye bir cümle duyup küfretmiyorsanız ortada bir sorun vardır. kendinizi bir gözden geçirin.

şimdilik bu kadar ben uyumalıyım.


3 yorum:

  1. ne kadar hızlı yaşarsak o kadar iyi hissederiz. ne kazandık ki ne kaybedelim?
    ağırdan alırsak sonlara doğru sıkılmaz mıyız?
    mezartaşıma kurt vonnegut gibi, "her şey güzeldi ve hiçbir şey acıtmadı" yazdırmak istiyorum.
    kimse benim için üzülmesin istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. sorun tam olarak hiç bir şey kazanmamışken yine de kaybedebilmekte sanırım. mezartaşı aklımda olur, eğer senden sonra ölürsem. ama bunun olacağını sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Oğuz Atay gerçekten muhteşem bir adamdır. Ekleyecek başka bir şey bulamadım...

    YanıtlaSil