14 Ocak 2009

Kanaviçe

"Bildiğim tek şey var; o acıdan, çeşit çeşit dikenler icat etti bu çocuk, boy boy... Kendi içine kıvrılmış içbükey bir kirpi gibi... Korktukça sapladı dikenleri kendine, bazen nefes bile alamadı acıdan, dünyanın renkleri silindi gözünde. En çok sevgisizlikten korktu, bir kenara atılmaktan... Buna dayanamazdı... Dayanamazdım. Galiba, bildiğim ne varsa beni sevmeleri için, kullandım. Ne acımasız çocukmuşum! Ben en çok kendimi acıttım, en çok kendi düşlerime eziyet ettim! Sevilmek imkansız bir masaldı! Bir türlü inanamadım sevilebileceğime... Şimdi aradan geçen bunca zamandan sonra yavaş yavaş, kelime kelime silmeye çalışıyorum o cümleleri. Avucumun içinde o çocuğun kalbi, usulca tek tek kaldırmaya çalışıyorum küçük kemikli parmaklarını acının. Dikenler kaybolmuyor, sadece küntleşiyor zamanla..."

Billur Akan Şentürk
Kül Öykü Gazetesi-Ocak 2009

3 yorum:

  1. yazdırıyor ilham kalemi, elhamdülillah ((=

    YanıtlaSil
  2. Tek kelimeyle mükemmel bir öykü okumak istiyorsanız.... Değerli yazarı yürekten kutlarım. GÜZİDE KOTAN YILMAZ

    YanıtlaSil
  3. geriye dönüp bakıyordum, neler yaptım hatırlamak adına. tam olarak bu yazılanları okumanın sarsacağı bir dönemdeyim... yeni bir yorum görmekse tebessüm ettirdi. güzel oldu aslında.

    YanıtlaSil