29 Haziran 2009

kısacık bir mola

ilk kez tek başına bir yerlere gidecek olmanın hafifliği ve üzerime bindirdiği yükler...
kısa bir süreliğine olsa da uzaklaşmak...
kendime hep sorduğum gidersem acaba içimdekiler de benimle gelir mi? sorusuna yanıt bulacağımı umuyorum.

deli gibi eğleneceğime eminim. çünkü bunu kafaya koyup gidiyorum. yanımda da bana bu konuda destek olacak sevdiklerim olacak.
bembeyaz gidip kapkara döneceğim sanırım bir de.

kısacası yarın akşam saat 9' dan itibaren ankara' dan uzaklaşmaya başlıyorum. mersin' de geçecek kocaman bir hafta sonrası görüşmek üzere!...

2 yorum:

  1. içindekiler seninle gelir mi bilmiyorum ama döndüğünde hepsini bulacaksın yerinde ona eminim. bana hep öyle olmuştu ordan biliyorum.

    YanıtlaSil
  2. nasıl gittiysen öyle döneceksin,acının ne demek olduğunu öğrendik çünkü artık..

    YanıtlaSil